Портфоліо


Назва навчальної теми
Advantages and disadvantages of watching TV
Основний та другорядні навчальні предмети
англійська мова
Навчальна тема
Mess Media
Вік учнів, клас
14-16 років 9-10 клас
Стислий опис проекту
 Розділившись на 4 групи учні знаходять цікаву інформацію про сучасні телепередачі. Знайшовши інформацію вони проводять дискусію на тему Advantages and disadvantages of television. Знаходять плюси та мінуси огляду різноманітних телепередач. Роблять опитування, створюють презентації. Представляють свої проекти перед аудиторією
  • Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та аналiзувати плюси та мінуси телебачення .
  • Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують ; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та  класифікувати. Учні також  мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних  результатів – формування  у дітей вміння  висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.
  •  При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
  • Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
 Опис оцінювання
    На початку навчального проекту
     ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
    Під час роботи
     обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
    На прикінці проекту
     захист власних проектів, оцінювання створеної презентації, оцінювання виконання завдання за допомогою  форма оцінювання групового завдання, самооцінювання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
    Діяльність учнів
     На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему ЗХД, обговорюють питання, консультуються із учителем.  Учитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
    На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
    Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
    Відомості про автора
     Ім'я, прізвище
    Реез Наталія Олександрівна
    Фах, навчальний предмет
    англійська мова
    Місто\село, район, область
     м.Сміла
    Контактні дані
    rees1978@mail.ru
    Відомості про тренінг
      Дати проведення тренінгу
     20.08-25.08.2012
    Місце проведення тренінгу
    м.Сміла
    Тренери
    Микитюк Олена Олександрівна

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий